b_450_0_16777215_00_images_Zdjecia_BD_URZD.png

 OGŁOSZENIE nr 7 z dnia 21 stycznia 2022 r.
OGRANICZENIA W ZAKRESIE OBSŁUGI KLIENTÓW URZĘDU M.ST. WARSZAWY
(W TYM URZĘDÓW DZIELNIC)
W ZWIĄZKU Z ZAGROŻENIEM KORONAWIRUSEM SARS-CoV-2

Na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, od 24.01.2022 r. wprowadzone zostają następujące zasady obsługi klientów Urzędu m.st. Warszawy (w tym Urzędów Dzielnic):

  1. Obsługa klienta prowadzona będzie we wszystkich sprawach realizowanych przez Urząd – po uprzednim umówieniu wizyty w systemie rezerwacji internetowych rezerwacje.um.warszawa.pl, a także bezpośrednio w urzędzie bez konieczności umawiania wizyty.

  2. Nieczynne będą siedziby USC w dzielnicach: Białołęka, Ochota, Wesoła, Wilanów i Wola. Mieszkańcy tych dzielnic mogą załatwiać sprawy w pozostałych siedzibach Urzędu Stanu Cywilnego (nie obowiązuje rejonizacja).

Obsługa klientów Urzędu będzie podlegała ograniczeniom wynikającym z konieczności zapewnienia bezpieczeństwa i wypełnienia wytycznych sanitarnych, takim jak: ograniczanie liczby klientów przebywających w siedzibie urzędu, obowiązek dezynfekcji rąk, zakrywania ust i nosa itp.

Osoby nie stosujące się do nakazu zakrywania nosa i ust maseczką będą wpuszczane do budynków Urzędu m.st. Warszawy oraz obsługiwane w trybie bezpośredniego kontaktu z pracownikami Urzędu, wyłącznie w przypadku gdy okażą dobrowolnie, lub na żądanie uprawnionych służb, dokument potwierdzający, że zgodnie z par. 25 ust. 4 rozporządzenia Rady Ministrów z 6 maja 2021 r.
są zwolnione z tego obowiązku.

Kontakt z Urzędem możliwy jest drogą mailową i telefoniczną. Numery telefonów i adresy e-mail podane są na stronach www.warszawa19115.pl, www.bip.um.warszawa.pl oraz na stronach internetowych dzielnic. Wszystkie informacje i dane kontaktowe dostępne są także pod numerem telefonu 19115.

Składanie pism wymagających podpisu możliwe jest drogą pocztową lub elektronicznie z wykorzystaniem platformy ePUAP (pismo musi być podpisane profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym).

Ogłoszenie zastępuje ogłoszenie nr 6 z 24.06.2021 r., które traci moc.
Powyższa organizacja pracy Urzędu obowiązuje do odwołania.

 Stosowne ogłoszenie zamieszczamy w załączeniu.

Lista czynnych siedzib Urzędu Stanu Cywilnego (nie obowiązuje rejonizacja)

ul. Falęcka 10 (Mokotów)
ul. Grochowska 274 (Praga-Południe)
ul. ks. I. Kłopotowskiego 1/3 (Praga-Północ)
ul. gen. W. Andersa 5 (Śródmieście)
ul. L. Kondratowicza 20 (Targówek)
pl. Czerwca 1976 r. nr 1 (Ursus)
al. Komisji Edukacji Narodowej 61 (Ursynów)
ul. Włókiennicza 54 (Wawer)
ul. S. Żeromskiego 29 (Bielany)
ul. T. Chałubińskiego 8 (Sekcja Obrotu Zagranicznego)
ul. M. Flisa 6 (Wydział Archiwalnych Ksiąg Stanu Cywilnego)

Adres Urzędu m.st. Warszawy na platformie ePUAP:/UMSTWarszawa/skrytka

Link do formularza ogólnego: http://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/skargiwnioski-zapytania-do-urzedu/UMSTWarszawa
Adres korespondencyjny Urzędu:

Urząd m.st. Warszawy
(Wskazać biuro Urzędu)
Ul. Kredytowa 3
00-056 Warszawa
Adresy urzędu m. st. Warszawy oraz urzędów dzielnic znajdują się na stronach internetowych urzędów oraz w Biuletynie Informacji Publicznej

Ogólny adres e-mail Urzędu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.